Lördag den 19 dec

I dag har Colin och Yannick gått på varsin


Bild: Google

kalas. Nick till kompisen Malte och Colin till sin klasskompis Kevin. Nu börjar det märkas att de har olika kompisar och det kunde man inte innan då de jämt var tillsammans och hade samma kompisar.

Jag antar att jag får fixa två kalas nu till killarna mina för de har helt olika kompisar nu.

Dagen har varit såååå himla kallt och man frös trots att man hade mycket kläder sig.

Min dag har inte varit så bra för


Bild: Google



och inga värktabletter hade vi hemma. Kunde knappast röra mig och inte i det stadiet som jag var så orkade jag inte gå till apoteket. Så dagen har varit med att jag låg på soffan och kollade på tv och somnade flera gånger.

Nu ska jag koppla av och dricka glödd och ta en lussebulle och drömma mig bort att snart åker vi till vackra Småland och firar jul hos mor och far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0