Dagens utmaning från JennyK och Moon




Jag har fått en rolig utmaning från dessa härliga bloggare: http://www.jennyk.blogg.se/ och http://www.moon.blogg.se/



Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder"

*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen

*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden

*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

För att följa reglerna är enkelt men det finns vissa bilder för mig som jag anser är privata så därför valde jag den som passar bäst och som jag tror att min stora tös inte har emot.

Men här är Channie tillsammans med en av sin bästa vän Pauline och på bilden kan man se hur kul de har ihop. Channie sov över hos Pauline förra helgen och som vi alla vet hur dagens tonåringar är så tar de en massa bilder på sig själva och jag kan se här på vår mapp med bilder att det fanns en massa bilder de tog. Men visst är bilden härlig.

Jag utmanar följande härliga blogg läsare:

1. www.rainred.blogg.se
2. www.pepo.blogg.se
3.www.anne-maj.blogg.se
4.www.tancasjoe.blogg.se
5.smilesmilesmile.blogg.se
6.www.minds.blogg.se

och jag utmanar även er allihopa som också vill vara med! Länka gärna hit så jag hittar till er utmaning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0