Hittade några roliga bilder på Tina och mig

Gick igenom några CD bilder som jag har hemma och hittade några roliga bilder på Tina och mig. Vi var på väg till Stockholm där Tina skulle fotograferas då Hennes o Mauriz kontaktade henne för att ta bilder till en katalog som vi tyvärr inte sett trots att några fler har sett henne..

Men här kommer härliga bilder på mor och dotter


Här plåtas vi av storsyrran Channie - le mot kameran


Nu ska vi vara allvarliga men jag kunde inte vara det förutom Tina men...


Ok ¨men vi ska ju vara allvarliga trots det kämpar ju Tina mot skrattet och jag ler men ändå...




Tina och hennes söta leende och trots allt ler jag med vi kan helt enkelt inte vara allvarliga sååååå



Antigen var det något som Channie gjorde att vi gapskrattade men visst är bilden härlig på mor och dotter


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ni är så vackra båda två (Channie med så klart!)



Puss!

2009-02-21 @ 14:04:49
Postat av: Lilla Rose

Söt bilder på er! =) särsilkt härlig sista bilden som ger mest utstrålning av glädje typ. Ha det gött! Kram

2009-02-22 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0