Kollar lite...

Kollar runt lite på nätet efter någon snygg bild eller logo till Dövas Dag i Örebro. Som många av er vet så kommer vi Örebroarna att vara värd för Dövas Dag och jag är huvudansvarig med en toppen arbetsgrupp som kommer jobba tillsammans med mig. Vi är medvetna att många där ute undrar och väntar på att få information om Dövas Dag och så småningom kommer information lovar jag er.

Gillar Falkenbergs logo som de gjorde när de hade Dövas Dag visst är den fin:



Så nu letar jag efter någn bra bild eller finns det någon där ute som vill göra en fin logo till Dövas Dag 2009?

Om intresse finns så maila till mig och skicka gärna er bild: [email protected]

blir mer än glad om det kommer några bidrag så hör av er!

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Hej, va spännande du har framför dig med all planering.. När är deadline för logo förslag?



Go'natt! Tänker på er alla!!!!!

2009-02-26 @ 23:37:46
Postat av: Addie

Gärna snart för vi måste börja ge ut information för många undrar och väntar.



Kram Addie

2009-02-27 @ 05:48:40
Postat av: Iréne K

Tack för info... före 1 april???? Kram!

2009-02-27 @ 08:15:38
Postat av: Addie

Ja gärna...

2009-02-27 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0