Nick sjuk och svaret blev...

Nick har varit sjuk en hel vecka och trots att han är pigg så tyckte jag ändå att det inte stämde nåt med honom. Hans kropp kändes som sand, hans eksem förvärrades och hans händer börjar få problem med att huden började lossna.

Ringde till sjukvårdsupplysningen och där fick jag svaret:



Han hade fått det och nu måste han behandlas med pencillin och kan inte leka med andra barn förän han är fri från smittan.

Det är sportlov och jag vill njuta av med Nick men det blir en vecka till att vårda honom för det tar ca en vecka tills han blir riktig frisk.

Att åka


´
Far jag vänta med..

/Rena rama sjukstugan hos mig - Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

Krya på Nick o hoppas han blir frisk och att ni hinner få åka pulka innan sportlov är slut, Kraammm :)

2009-02-16 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0