På bio...

Gick på bio med A och T och tittade på



Innan ville man gäna se en film med Leo DiCaprio och Kate Winslet men de visade inte den en lördag kväll!! Så A och T o jag funderade lite vad vi skulle se istället och bestämde att se The Wrestler trots att jag inte är en sån som kollar sådana filmer. Innan filmen så gick vi och fikade och det var jätte mysig så tack A och T för fikastunden.

Vi kollade på The Wrestler och jag tyckte att filmen var faktiskt bra så jag rekommenderar er som inte sett den.

Tack ännu A och T för en fin filmkväll och att gå på bio med er gör jag gärna om igen.

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ann@

Tack för en väldigt trevlig filmkväll & mysig fika :)

Filmen var riktigt bra, och Mickey Rourke var lysande. Han är värd en Oscar, så jag hoppas han kammar hem en Oscar. I morgon natt sänds Oscargalan på kanal 9, vi får hålla tummarna och tårna. (Mickey är nominerad!)

Det var hans stora comeback i The Wrestler, wow!

Samma här, jag gör gärna om igen med er.



Ha en fortsatt skön helg!

Kram Anna





2009-02-21 @ 13:10:02
Postat av: Tanja

TAckkk för igår!!!! Håller med om att filmen e riktigt bra. Nu ska jag kolla på melodifestival deltävling 3.

Vi får göra det igen. Hoppas att vecka 11 passade dig bra..Självklart kan vi komma till er under vecka 11 om det är lättare för dig??



Hörs i sms!!

Kram

Tanja



2009-02-21 @ 19:39:39
URL: http://tancasjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0