Sökte till Colin

I år fyller Colin 6 och det är det år när han ska börja i skolan i höst.  Vi bor i Brickebacken och det är inte så lätt att söka bra skolor just runt brickebacken förutom:



Jag har hort att det är jätte svart att komma in éftersom skolan ar popular och att manga barn star i ko for att komma in.
Viktoriaskolan har musik som profil och Colin vill sa garna folja sina systrars spar.

Tyvarr fick vi svar idag att han inte kom och att det ar 48 barn som star i ko for att fa komma in. Trakigt tycker jag men vad ska man gora.. Vi har iallafall tur att vi far valja skola for vara barn for det fick man ju inte forut, sa nu maste jag fundera pa vilken skola han ska ga for det blir iallafall inte Brickebackenskola for hans del.

Addie


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad synd han inte kom in :(



Kram puss

2009-02-05 @ 17:47:09
Postat av: Anonym

vad synd. jaa jag kommer nog att tigga om hjälp med flytten tex passa albin ute på gården, fixa mat etc? blinkar med vackra ögonen. haha..

2009-02-05 @ 21:29:19
Postat av: maria bra

Vad synd, hoppas du hittar skola som du vill att Colin ska gå i :) Kramm

2009-02-06 @ 07:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0