I mailet...

I dag fick man mail från en som gärna vill att jag kommer och föreläser om CI. Så här stod det i brevet

Hej,

Jag var på Västanviks Folkhögskola när du föreläste sommaren 2008. Jag har fått din e-mail adress från Gunilla Kolm rektor på skolan.


Den 11 och 12 maj i år kommer en konferens att vara i Stockholm där personer oavsett profession, som arbetar med döva och hörselskadade i Sverige att vara bjudna. Förra året var det cirka femtio-sextio deltagare.


Jag undrar om du har möjlighet att komma på konferensen och föreläsa?. Temat för konferensen kommer att vara
"CI-implantat utifrån olika synvinklar"


Jag skulle vilja veta om du har möjlighet och om du vill. Vi är inne i en grovplanering av konferensen och vill se vilka möjligheter som finns till att boka olika föreläsare.


Hans A
Psykolog
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

Jag tycker att det är roligt att man blir tillfrågad och det är alltid ett hendrande uppdrag. Självklart kommer jag att tacka ja att föreläsa och ser verkligen framemot det.

/Addie


Kommentarer
Postat av: åsa

JAPP det är kul att dom leta upp efter dej... SÅ känner man gläjde att dom har försjälvtronede på dig ...

grattis att du ställde upp och föreläsning...

KRAAAM

2009-01-16 @ 05:40:43
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Iréne K

kommer du till västanvik 9 maj också före sthlm? Samåkning? Tinnituskursen är då i helgen sen efter det är det du och din föreläsning! LYYYYCKA TILL!!!!!

2009-01-16 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0