Gick ut...

Först och främst vill jag tacka stortösen som sparkade ut mig från hemmet - det hände i lördags.

Jag var bjuden på fest och jag hade helt enkelt inte ork - kände mig trött hela den dagen och ville helt enkelt inte.

Tänkte skicka sms till Tanja och hälsa att jag inte kommer, men Channie stoppade det och sa att jag måste ut för jag är ju knappast ute och roar mig. Hon frågade mig med skarpen om jag verkligen har vänner då jag aldrig går ut.. hmmm
Men efter en massa om och men så gick jag o fixade mig och sen stack hem till Tanja och Jocke.

Det var supertrevligt trots att huvudvärken sakta tog över och förstörde min kväll. Jag var med tappert trots huvudvärken fram till kl 01.20.

Det var en mysig kväll med bekanta och obekanta och jag insåg att jag så sällan går ut, ja jag minns faktiskt inte när jag var ute och roade mig sist. Ska försöka bättra på det och jag tror att man behöver det ibland..



Tack Tanja och Jocke för att jag fick ha en trevlig kväll hos er med mysiga stunder, gott att äta, skratt och vägen ut till puben L. Trots att jag hade en hemskt huvudvärk så är man glad att fått gå ut och ha trevligt.


/Addie

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

:-) nu är man hemma igen och läst ikapp dina inlägg, låter härligt med en Norrlandresa och att pojkarna fick egentid med sin mamma/pappa, det behövs ibland än vara tillsammans jämt 24 h dygnet för de går ju på samma dagis oxå..

Härligt.. Verkar som din jul/nyår slutade bra även om den började dålig :-) kraaaaammm

2009-01-05 @ 09:42:35
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hurra för Channie! Säg t henne att hon gjorde rätt som sparkade ut dig :)



Kraaamen

2009-01-05 @ 19:21:45
Postat av: Anonym

Jätte bra av dotter spark din röv att gå ut å träffa din mysig vännen.. det vet jag hur du känner .. har känner själv oxå i bland men det är skönt att kommer hem igen och är glada igen efter träffa sin vännen..kramis var rädd om dig

2009-01-06 @ 20:52:27
Postat av: Catharina

Bra gjort av Din dotter. :) Du behöver verkligen gå ut och ha det roligt med Dina vänner ibland. :)

Ha en trevlig onsdag! Kraaam

2009-01-07 @ 13:46:22
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0