klockan...



Funderar mycket over klockan for den styr vara liv. Jag vill sa mycket och man vinn hinna med allt, men samtidigt vill man ju inte att tiden ska ga allt for fort.

Det ar helg och jag borde sova ut och inte stressa for det ar val sa helgen ska vara for manga av oss. I dag ar det lordag den 10 jan och jag steg upp 05.30 och gick till tvattstugan kl 06.00. Jag har manga ganger forsokt att andra och ta en senare tid att boka tvattstugan, men konstigt nog trivs jag inte med de ovriga tider och tycker att 6-9 ar perfekt tid.

Efter tvatten blir jag i sa hog varv och stadar o fixar hemma som behovs och man har ju pojkar att tanka pa och med dom ska man ocksa planera. Tittar jag pa klockan blir jag ocksa stressad for det ar sa mycket som ska hinnas med. Hur ska jag bli av med min lilla beroende av klockan?? 

Kanske jag borde aka upp till Pitea igen och bara koppla av!!

Addie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Addie! tittar strängt på dig



Puss!

2009-01-10 @ 09:50:48
Postat av: maria bra

håller med, försöka hinna allt också.. ibland är det skönt att få åka uppe och koppla av, stort skillnad när vi är här hemma och alltid fullt upp, men när vi är i sommarstuga i fjällen så är det långsamt med klockan o lugnt, koppla av. jätte skönt :) men försöka ta lugnt du Kära Addie :) Kramm o trevlig helg :)

2009-01-10 @ 11:00:28
Postat av: Ullis

jag tror du och jag kan ta varann i hand..jag stressar jämt verkar det som,,menmen,,vad gör man..



sköt om dig tjejjen!!



Kramisar så det känns

2009-01-10 @ 20:11:25
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Sia

Hej brukar också vara dålig på o kommentera ibland men brukar försöka skärpa mig, tack :)

kram!

2009-01-10 @ 20:42:41
URL: http://shinesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0