Semester och jobbar..

Just nu kan man säga att jag har både semester och jobbar!!

Eg ska jag inte jobba, men nu känner man stor press inom sig att Dövas Dag närmar sig med stormsteg och det är många som anmäler sig vilket är kul. Jag kan bara inte sitta hemma och koppla av så jag åker trots på min semester till kontoret och jobbar med planeringen i några timmar. Vill bara att allt ska gå bra och att det blir en kul helg för alla som kommer.

Nu ska jag hem och gå ut med en hund jag passar och fixa lite hemma och sen kommer vännen A med familj och sover över hos oss en natt.

Ha en fortsatt skön sommar

/Addiswa


Kommentarer
Postat av: Iréne K (T)

Snart ses vi! Bäst IRL än via cyberrymd.. Sitter och knackar lite på datorn och är lite varm i pannan. Bärrk...

2009-08-02 @ 12:54:08
Postat av: Iréne (K) Th

tittut,, snart, snart! Tralalalallalaa

2009-08-05 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0