Brons i år med för Cheer Unlimit Junior..

Tävlingen gick bra och flickorna fick brons i år med. För Tina och hennes lag var det nog ledsamt att få brons i gen för tredje året i rad. Som mamma sa jag till Tina att hon ska ändå vara glad över att de kom 3:e plats för de här duktiga flickor har bara tränat i 3 år tillsammans medan de övriga lag som tävlade har tränat i flera år och tävlat flera gånger.

I början kan det vara tufft och med tiden lär man sig och utvecklar sig så jag tycker att de gjorde ett fantastiskt jobb.

För Cheer Unlimit Senior så tog de hem guldet och grattis till er med. Här är några bilder från tävlingen






Seniorerna tog hem guld i år



Nästa år tar din lag med storm och vinner säkert Guld eller silver. Kämpa på och ni var jätte bra på tävlingen.

Cheermamma Addie


Kommentarer
Postat av: Iréne

Förstår besvikelsen, tredje gången också.. Samtidigt är det också nyttigt med motgångar mellan varven. Dina tjejjer lär sig av dem och kämpa och även njuta av att lyckas ÄNNU mer när det går bra... Krama din Athina från oss allesamman och kanske vi kan ha vår tjejhelg ändå?? Kom över med tjejjerna el vi till er en helg??? PUSS!!!!!

2009-03-23 @ 10:01:26
Postat av: Tanja

Heejjj duuu..kan de inte vara med..du vet väl vad jag tänker på??? Hösten 2009.....mmm läser du mina tankar..hih?? fråga dem..



Krampuss

2009-03-23 @ 11:11:10
URL: http://tancasjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0