Här kommer svar del 1 från frågestunden...

Postat av: pepo


Har du någon dröm som du önskar att du hade upplevt/gjort? I så fall vad? Kramar


  Svar: Ja det fanns en dröm som jag velat göra och det var när jag var i Australien och att det fanns ett ställe där man fick simma med delfiner. Jag älskar Delfiner och har gjort det i många år, de är helt enkel mina favoriter och i en låda har jag full med olika fina prydnadssaker som har med delfiner att göra. Jag önskade så att jag badade med dem vilket jag inte gjorde. Hoppas drömmen blir sann en vacker dag.



Postat av: maria bra

  

 Ska ni åka till Usa till sommar ? Ni allihopa ?


Svar: Nej tyvärr åker vi inte till USA i sommar som vi tänkt från början. Det är sås mycket annat ivägen och vi bestämde att försöka satsa det till jul/nyår istället för att se hur Amerikaner firar jul. Passa på att åka till Kalifornien där jag har många vänner och då är det ju ändå sommarväder där.




Postat av: Mio & Ira


Åhh frågestund .. hihi om det blir en ny hund ( vet du saknar att ha hund ibland)


Svar: Tyvärr blir det ingen ny hund fast vi så gärna vill. Men i framtiden hoppas jag att jag köper en hund om jag inte jobbar så mycket som jag gör nu. Det räcker med att vi får låna andras hundar ibland och då är glädjen stort hos oss i familjen



vad skulle det bli för ras nästa gång?


Svar: Åh det var en svår fråga faktiskt. Alla typer av hundraser är så söta så vi får se den dagen då jag skaffar en hund.



När blir det Sthlm nästa gång?


Svar: Jag hoppas att jag kommer till Stockholm snart och det var faktiskt länge sen. Saknar kungliga huvudstaden så när jag vet så får du självklart veta och hoppas ses över en god middag som består av sushi ;-)


Ska det bli kul få besök av oss i april? (haha)


Svar: JA det ska bli så KUUUUL att få besök av er och jag LÄNGTAAAAR


Kommentarer
Postat av: Ira

Skrattade gott det var kul idé att svara med en foto på varje svar du e så fin eller kul på bilderna. Tack för svar puss

2009-03-11 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0