I dag lördag den 14 mars

Jag vaknade kl 10 idag och det var skönt att man fick sova så länge för så länge hinner jag aldrig få sova med små pojkar i hemmets vrå.

I dag blir det nog hit och dit att göra - ja jag vet att ni som sa så kan jag inte sitta stilla


Men den här gången har jag orsak till att jag måste göra en hel del nu hela eftermiddag



Det är att Dövas Förening i Örebro Län och Kommun ska ha årsmöte  och jag sitter som ledamot. Jag hoppas att dagens årsmöte blir bra. 

Efter mötet ska jag direkt hem och vara med stortösen Channie och vi ska kolla MELODIFESTIVALEN med lite gott som ska stå på bordet och många tända ljus som lyser vårt hem.

Vem tror ni vinner årets Melodifestival?


Ha en fin dag mina bloggläsare!


/Addiswa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0