Ikväll..

Jag har tagit det lugnt faktiskt, inte  gjort något speciellt förutom att jag suttit och chattat med mina Amerikanska vänner hela kvällen.


Jag tycker bara det är så härligt att man kan chatta med vännerna som bor så långt borta men ändå så nära på något sätt.  Jag åkte till USA första gången som 15 åring och var utbyttes student där i ett år och läste på Model Secondary School for the Deaf , MSSD och det var ett minnesrikt år för mig sen blev det hela 7 år innan jag flyttade hem till Sverige igen.

 Nu ikväll fick jag veta att skolan planerar återträff för alla som gick på MSSD nästa år och dit vill jag gärna för att återuppleva tiden och träffa alla mina vänner.



Nu har jag något att se framemot...

Trevlig kväll!

Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

vad kul med återträff nästa år :) Krammm :)

2009-03-14 @ 07:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0