Några ord från mig..

Jag har varit så pass upptagen att jag inte hade tid med att blogga.
I veckan som varit så har jag jobbat sena kvällar inför Dövis och jag
tycker det var en bra vecka. Jag ansvarade för samkväm och mina
funktionärer jobbade bra och kämpade på och det vill jag ge beröm
så tack så mycket för er hjälp. Utan er hade Maria och Jocke inte klarat
det hela.

I går vad det idrottsgala för döva och det var trevligt och att få glädjas med
alla som fick fina priser för bra prestationer de gjort inom olika idrotter.
Jag träffade också flera vänner jag inte träffat på flera år - en viss vän har
jag inte träffat på över 10 år och det var jätte skoj.

I dag söndag har jag varit så trött och knappt orkat gå upp från sängen.
Jag sov nämligen till halv fyra och nu är man ganska pigg, men kommer vara
trött de närmaste dagarna efter all stress man haft.

Får önska er en bra vecka!

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Saknar dig..kram kram!

2009-05-25 @ 08:46:38
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Iréne K

Du är duktig Addie!

Ta den välförtjänta vila du har möjlighet att få mellan varven!



krammmmmm!

2009-05-25 @ 12:57:27
Postat av: Anonym

Hej! kikar in och ville bara säga hej! ;) kul att många har blogg nuförtiden så att man hänger med vad dom gör i sina liv : )ville bara lämna små avtryck härinne! ;) / Di

2009-05-26 @ 19:27:51
URL: http://dili.blogg.se/
Postat av: Di

Hej! Det var kul att träffa dig i Örebro, men kort men bättre än ingenting!



Många kramar!!!



Di

2009-05-26 @ 19:30:13
URL: http://dili.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättekul och ses i helgen fast det var så kort tid men vi ses nog snart..

Kram

2009-05-27 @ 07:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0