Sitter...

Tisdag den 12 maj 2009

Sitter på Stockholms centralstation och väntar på tåget till Örebro. Jag har föreläst om CI och det gick jätte bra. Föreläste till kuratorer, psykologer och ja folk som jobbar på psyk mottagning för döva och det är mottagningar som Sthlm, Örebro och skåneregion och fler.

Vill tacka I och J för övernattning och trevliga pratstunder med skratt så tack så mycket och ni är så härliga ska ni veta!

Nu längtar jag hem till barnen och ikväll ska man hålla tummarna för att Sverige går vidare i final med Malena.

Heja Sverige!

Får önska er en skön eftermiddag

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

härligt att förel. gått jättebra :-) kram

2009-05-12 @ 15:32:45
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Iréne K

Ähummm, vi är fortfarande övertrötta och garvar fortfarande.. Fniss!

Glad att föreläsn gick bra! Hoppas det du lade till också kändes bra trots det skapades sent igårkväll!

Hälsa alla underbara i din fam! J & I

2009-05-12 @ 20:57:12
Postat av: Anonym

Ähummm, vi är fortfarande övertrötta och garvar fortfarande.. Fniss!

Glad att föreläsn gick bra! Hoppas det du lade till också kändes bra trots det skapades sent igårkväll!

Hälsa alla underbara i din fam! J & I

2009-05-12 @ 20:58:06
Postat av: ????

Undrar verkligen var står du egentligen?? Ena sidan kämpar du för dövas kamp och det andra kämpar du för CI?? dubbla budskap?? Är det så att du ville ha CI för att kunna leva ett bättre liv än vad de andra har det idag?

2009-05-13 @ 08:36:21
Postat av: Tiny

Du som har namnet ??? Vågar du inte skriva ditt namn så Addie kan ge svar till dej direkt?!

Om du kände Addie skulle du VETA att hon verkligen kämpar för ALLA, Alla är lika värda!!

2009-05-13 @ 15:40:44
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Addie

Till ???



Du kan skriva personligt till mig om du verkligen vill veta var jag står, men jag kanske inte behöver det när Tine har svarat som det är. Jag kämpar för ALLA och alla är lika värda. Mina föreläsningar handlar mest om mig och mitt beslut till varför jag valde att CI operera mig och att jag även säger att teckenspråket är lika viktigt - ja två språkighet är mycket viktigt. Mina föräläsningar ger också tankar till många som kan få en bred information om CI och teckenspråk - så jag gör för båda. Vill du veta mer kan du maila till mig på: [email protected]..

2009-05-13 @ 21:56:15
Postat av: Iréne K

Hej fegis "????"



Har själv CI men har inte op CI på mina barn.



Man har två ben och kan faktiskt ha en fot i varje värld eller promenera genom flera olika världar och må jättebra!



Inget fel i det. Det har nästan alla människor inom olika områden, språk kulturer religioner m.m.



Addie är samma gamla tjej men med en bit som hon saknat och kompenserat helt enkelt för hon varit hörande förr. Helt omöjligt att ifrågasätta!



Bättre liv? Formulera gärna vad ett "bättre liv" är?







Skriv ditt namn nästa gång! Det gör jag för jag står för mina åsikter!



Iréne Kvist

2009-05-14 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0