Då och då klantar jag till mig...

min busskort och kreditkort








och min



Måste skiljas åt för annars sabbar min CI alla mina kort.

Som ni vet har man magnet som gör att man kopplas in med processorn när man sätter på den. Magnet är väldig känslig för att förstöra en enda sak som jag dock så sällan råkar göra.

Då och då klantar jag till mig och det är alltid när jag blir så himla stressad. Jag har flera kort, busskort, månadskort, kort till mitt jobb och lite fler och dessa kort får absolut inte komma nära min CI apparat.

Det händer att jag blir så stressad att jag tar snabbt min Ci och lägger dem i min ficka och just där är ófta min busskort/kort till jobbet och vips så är alla kort ur funktion. Magneten förstör de svarta raden som alla kort har och då måste man be om att få nya kort.

I fredags hände det och det är tredje gången nu på tre år sen jag haft min CI. Än så länge har det inte hänt att min CI och mina kreditkort kommit nära varandra

knackar hårt på bordet nu tre gånger så att det bringar mig tur



Så i dag är det bara att be vaktmästaren och att gå till länstrafikens kontor för att be om ny kort och jag hoppas jag slipper klanta mig på ett riktigt dag nu framöver. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0