Det är super...

När killarna mina får kläder av vänner och släktingar. Colin och Yannick är lika långa och de växer så de knakar. Jag måste köpa kläder till dom båda och inte så att Yannick ärver av sin bror för han är nämligen lite längre än storebror.

Ända sedan killarna var små fick vi mycket kläder från brödernas släktingar som bor i Motala och det har varit till stor hjälp och jag är tacksam att de finns och även mina vänner som lämnat kläder som är för små till deras son/söner.

I dag kom pojkarna hem efter att ha varit hos pappa i Motala och de fick bunt med kläder från faster Lisa, så tack Lisa och hälsa din vän och tacka henne som gav pojkarna mina många fina kläder.



Så ville killarna visa sig lite och vara coola i deras nya kläder de fått



Colin som försöker vara cool



Nick vill lika så som storebror sin se cool ut!

Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

sota!!! oj dom har blivit sa stora... man trodde nastan att dom ar 2aggstvillingar ngt typ!! men man vet ju sjalv att det ar inte... jag ar saker pa att du har fatt samma kommentarer fran de andra.. Happy 1st advent!!! kram

2009-11-29 @ 15:43:07
URL: http://nordgold.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

hahahaha roligsa bilder... jaa det e skönt man får massor kläder från släkt o vänner när de ändå växer ut så fort blir dyyyrt i längden.

2009-11-29 @ 16:03:37
Postat av: Ingela

Cooooola grabbar :)



Hörrö damen, ff 39+ ångest? ;) Står 39 år i din presentation :D Pusss!

2009-11-29 @ 21:22:28
Postat av: johanna

ååh mina små sötnosar till bröder ;)<3

2009-12-03 @ 19:57:37
URL: http://jjohannaagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0