En lyckad fest med mycket skratt...

Först och främst vill jag tacka mina värdinnor, Ingela och Tine för att ni ordnade en så fin fest och jag vill också tacka Ira för att hon hjälpte mig med förberedelser inför festen.  När jag bloggar så ler jag och känner mig faktiskt GLAD.

Jag skickade ut ca 52 inbjudan och bokade lokal, men sen när flera inte kunde komma och att många sedan meddelade att de inte kan av flera orsaker och till och med samma dag så blev vi ca 12 personer.

Ja idag kan man se att tiden förändras och man ser vilka vänner man har men självklart kom det olika orsaker, bortförklaringar och så vidare och det bryr jag mig inte om och jag är glad att jag genomförde festen ändå trots min lilla kristid om att fylla 40 år.

På festen hade man tipsromenad om mig och det var kul att se hur mycket vännerna vet om mig. Givetvis så hade flickorna mina rätt av alla, men fick en utslagsfråga och så vann tösen Channie. Men bland vännerna så vann Ira som fick 10 rätt av 15 så GRATTIS vännen min.

På kvällen blev det både snack, frågor som gästerna fick ställa till mig och jag till dom. Det blev mycket skratt  och jag sprang flera gånger till köket för att skratta av mig och torka tårarna mina. Det var helt underbart och en festlig stämning och alla gick hem med ett leende.

Jag bjuder på bilder och eftersom jag inte frågat vännerna om det är ok att de är med min blogg så väljer jag bilder som inte syns så mycket.

         

   




En glad 40 åring som blev mycket nöjd med att vara dagens huvudperson.

Tack ni som kom, ni som skickat sms och gratulerat mig, i facebook och här på bloggen - STORT TACK!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Tänkte på dej hela kvällen igår!!! Synd att det var dubbelbokning den dagen!!! VI får fira en dag.. Kan ju komma till dej me barnen en dag och fika:)

KRAAMMM och Grattis än en gång!

2009-11-15 @ 17:34:50
Postat av: Piggelin

Trevligt ändå med en mysig grupp som firade dig!:) Hoppas du hade kul och fick bra presenter som man kan se på bilden:)

kram

2009-11-15 @ 17:37:32
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: Ira igen

:-) tack själv för en härlig kväll, mkt skratt blev det!!! hihihi ..tack för allt

2009-11-15 @ 17:49:18
Postat av: maria

Jätte kul att du har så jätte kul och jag tänker på dig hela kvällen på din födelsedagen, pga sjukdom som dyker upp som gör mig onnttt.. du vet redan varför...jätte kul höra att du är jätte nöjda mmed present som vi kära vänner har gett dig.. kul :) massor med storaa kramm på dej :)

2009-11-15 @ 19:40:44
Postat av: Jag själv

Så härligt ni har haft jätte roligt syns ni har haft mysig hela dag / natt =) och gött att fika / åt .... grattis en gång till..... Jätte fin presenter du har fått ojoj svårt att väljer data eller kamera ....... mmm.. KRamigen

2009-11-16 @ 05:06:09
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Anette E

Oj har du gått och fyllt jämnt? men då vill jag gratta dig i efterskott med kramar!

Må du leva ut i hundrande år! ler

2009-11-16 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0