Helgen...

Helgen var inte så bra för mig som ville njuta av att vara hemma ensam utan barn.

Jag hade hemskt huvudvärk på fredagen och det kändes som huvudet skulle sprängas i bitar - tabletter hjälpte inte.

På lördags morgon var det ok så jag o tösen åkte till Marieberg för att köpa vinterskor och sen spana lite på IKEA, men jag blev ganska snabbt dålig och fick avbryta och åka hem. Väl hemma la jag mig och jag blev riktigt sjuk och hade ont i hela kroppen, feber och frös som tusan. Låg nog hela helgen på soffan och orkade knappast röra mig.

Söndag låg jag fortfarande och sov för det mesta, men mot kvällen blev jag piggare och orkade gå upp och göra saker och blev piggare sent mot kvällen.

Det enda kommentar jag får från vänner och familj är:


Du hade nog svininfluensa


Suck det är det enda som folk tänker på idag!!!



För mig vet jag inte om det var det - jag tyckte det var som en vanlig influensa som snabbt gick över - hur ska man skilja på svinninfluensa och en vanlig influensa????



Hmmm

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad jag förstått så skiljer sig inte symptomen åt när det gäller baconsjukan och vanliga flunsan, det är samma symptom.



Kram

2009-11-03 @ 10:19:09
Postat av: Rosi

skönt jag är inte ensam om att höra den ord svininfluensa.. när jag känner matt och trött å ont huvudet osv. då får man höra direkt den ord.. jag är INTE SJUK.. får man inte vara lite dålig på vissa dagar.. hehe..

2009-11-03 @ 10:31:55
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Tiny

Vet du; jag tror mest det var en avkopplingssjuka - brukar få samma symptom när jag lixom är "äntligen" ledig, som lov - då brukar jag insjukna... i samma symptom...

Kan va samma nu när du vart ensam utan pojkarna...

Kan det vara ngt??



KRAM!!

2009-11-03 @ 18:44:47
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0