Det var en fin helg...

Helgen var fin och på lördagen firade vi väninnan, Jessica som fyllde 40 år. Jag kom 2 timmar senare för jag hade hemskt huvudvärk och det spö regnade ute att jag var tvungen att vila och få bort värken. Börjar  faktiskt undra om jag ska undersökas för mina huvudvärk kommer regelbundet och har varit så i flera år, men på senaste tiden har det blivit värre och i lördags var det jobbigt.

På festen var det lugnt och man pratade med några trevliga folk. Pojkarna lekte och busade med Leo och söta Olivia och de var lite vilda av sig och så blir det ju med grabbar.

Mot kvällen bestämde jag med Jessica tillsammans med Anna och Anneli att vi ordnar tjejfest och att var och en av oss bjuder två vänner. Vi tog upp om hur svårt det är med att få vänner i Örebro och att man utesluts från många som har en så kallad revir gäng - de välkomnar definitivt inte en och det är ju sant - så är det i Örebro tyvärr!!. Vi ska iallafall bjuda två av våra kompisar och då kan man skapa nya kontakter och vi ser verkligen framemot det faktiskt. Jag tycker det var en toppen ide.

Vi kom hem sent och pojkarna var trötta och gnälliga men mycket nöjd med dagen.

På söndagen städade jag och ordnade lite hemma sen åkte jag och pojkarna hem till Tanja och Casper och hade hur trevligt som helst. Grabbarna trivs verkligen tillsammans och de leker så fint ihop och jag trivs i Tanjas sällskap och att få prata med henne om allt mellan himmel och jord. Glad att jag har en så fin vän som Tanja.

bjuder en fin bild på killarna tillsammans från min dåliga mobilkamera


Tack Tanja och Casper för en trevlig söndag med god mat och fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0