Hoppas ni alla får en fin Halloween!!. För mig vill jag hedra de som inte finns på vår vida jord, ty de ska respekteras mer än att fira Halloween!





I dag har jag både upplevt värme, sorg, glädje och skratt åt minnena som dyker upp då och då.
Ibland kommer minnena upp med härliga händelse man gjort i sitt liv med en eller flera släktingar,vänner som lämnat mig och andra och personer som har berört mitt liv djupt.

Ni är respekterad och jag hedrar er med att tända ett ljus för er och jag vill att ni ska veta att ni alltid är i mina tankar.

Ljuset brinner för:

Kära Anne - du kämpade så


Gum Anders Andersson - Du ger mig kraft varje gång jag tänker på dig och din ledarskap


Daniella Josberg - Dina fingrar som vi alltid möttes - jag saknar det än


Vestie Jennings- Med ett leende minns jag att du hjälpte mig med landet jag var så ny i, det första tiden i USA


Sten och Judith Stenström - älskade farfar och farmor, jag har så många fina minnen med er


Bertil och Elsa Svebeck - Älskade morfar och mormor, jag tänker ofta på vår resa upp till Norrland.


listan kan bli lång och jag har fler som lämnat oss och ni är alla saknad och älskad.


Ljuset brinner också för alla som inte finns på vår vida jord


DET ÄR NI SOM SKA HEDRAS OCH RESPEKTERAS

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, Edwin var så överlycklig! :) Får se om hans andra tand lossnar snabbare nu. Hihi. Önskar oxå er en trevlig All helgona helg! Kram

2009-10-31 @ 18:23:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

=) palt är gött.... Ja du får smakar igen framöver när du ser den nästa gång =)



Ja fin skirva av dig .... KRAAMM

2009-11-01 @ 09:51:44
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Iréne T

Mitt ljus brinner också! Kramar om!

2009-11-01 @ 20:35:11
Postat av: raisy

hejj.. hur är med dig? tror att du känner mig säkert.. jag träffade dig där hos tanja dimo hemfest om du fortfarande minns.. skönt att jag hittade dig från någon blogg =) förresten dina barnen är vackra och söta!! kram

2009-11-02 @ 13:54:04
URL: http://raisy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0