Jag lever!

Jag har varit borta i några dagar på kurs och bestämde att "avgifta" mig från internets värld.
Jag tycker det faktiskt var skönt och jag kände mig inte så stressad så jag ska försöka göra
så då och då.

Nu är det helg och jag ska nämligen på politik kurs och ser verkligen framemot det.

Har min gudson, Louis  här och det ska bli trevliga dagar och nu kan jag ju få använda Amerikansk Teckenspråk och flickorna o pojkarna får prata Engelska med honom.

Det är otroligt att tiden gått så fort, Louis är hela 21 år och jag minns att vi var som buddies när han var liten - man kan säga äkta " syskonkärlek" mellan oss. Hans föräldrar var liksom mina fosterföräldrar och jag bodde hos dem i många år.

Nu ska jag ordna mig och sen ska jag iväg

Önskar er en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0