Tack vännen T för tipset!

Som ni minns så blev Colin jätte arg på mig för att jag vägrade köpa ett par skor till honom för 800kr och att det var av märke DC.

Han behövde verkligen nya skor och jag hade kollat runt utan att hitta billiga som passar Colin och hans smak. Vännen T sa att jag säkert hittar ett par billiga skor i  Stadium outlet som ligger i Aspholmen. Jag tog mig tid idag och cyklade dit för att kolla.

Hittade ett par snygga skor som nästan såg ut som det Colin ville ha och det kostade 199kr så visst ska man slå till och köpa den.

Jag bestämde att ta med skorna till fritids när jag skulle hämta honom och när han öppnade skokartongen sken han som solen och sa JJAAAAA.

Tog på sig skorna och var jätte stolt och sa att jag var bäst - Det säger han ju alltid när jag köpt det han vill ha!!!..

Det är egentligen inte så dumt att handla på stadium outlet  så jag kommer att gå dit flera gånger när tid finns och köpa billiga kläder till grabbarna mina.

Bjuder på en bild på Colins nya skor och önskar er en trevlig helg!.


Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det gick bra! :) snygga skor, brukar oxå handla på Stadium Outlet, billiga skor, men man får vara där i tid så att man inte missar de bästa:) Trevlig helg! Kram

2009-10-02 @ 18:18:08
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: maria bra

Ja stämmer, har varit där en gång som jag fick veta från en vän ang stadium outlet. om man har tur att hitta skor med bra pris.. he he :) va kul att colin blir såå glad och lycklig :) kramm

2009-10-03 @ 08:15:13
Postat av: Tine

Wow, vilket dundertips jag gav! ;)

2009-10-03 @ 17:07:51
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men perfekt ju! Kram

2009-10-03 @ 17:23:18
Postat av: Anne

säger bara wooow och helt perfekt:) du blir glad för pengarna och Colin blir glad för skorna - inget dumt! :)

Ha en fortsatt skön söndag! Kram

2009-10-04 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0