ååhh nej

Efter en fin dag med träning hos friskis och svettis och att jag kom hem pigg så kände jag att något var fel...


Bild: google

Jag kände mig jätte förkyld  och deet rann från näsan hela tiden sen några timmar senare kände jag hur halsen svullnade och nu hostar man och det gör så ont. Sitter och dricker te och gör allt för att känna mig bättre för jag har inte tid att bli sjuk.


Jag kom på att tänka att i går när pojkarna tränade friidrott så blåste det jätte mycket och det var rätt kallt. Jag hade inte så bra kläder på mig och jag minns att jag frös rätt mycket. Jag antar att kroppen reagerar nu, men jag hoppas att jag inte blir sämre i veckan.


/Addiswa

Kommentarer
Postat av: maria bra

Krya på dej :) samma med mig, börjar bli förkyldning ? stor kram på dej :)

2009-09-29 @ 07:27:13
Postat av: Maria J

Krya på dej!!! Själv har jag varit jätteförkyld en vecka men nu är det på bättringsväg och bara lite hes! KRAAM

2009-09-29 @ 09:34:27
Postat av: Tine

Aha, därför jag fryser så mkt och har ont i halsen nu? Känner mig febrig till max.. jumelihum.. Krya på dej! Kram

2009-09-29 @ 10:02:20
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0