Det blir ingen ledig helg!



I dag är det fredag och pojkarna åker hem till pappa. För mig blir det ingen ledig helg iallafall inte på lördagen. Då ska jag med min STAB som jag berömmer mycket och ska  ses i många timmar och jobba och gå igenom detaljer inför Dövas Dag nästa helg.

Jag är trött men jag kämpar på och håller humöret uppe så gott jag kan.

Det är inte många dagar kvar och jag är nervös, spänd och orolig för jag vill att det ska gå bra.

Det är bara otroligt att både fredag och lördag kväll är det fullt - ja biljetterna är slutsålda

Då gäller det att göra en kanonhelg så att de som kommer från olika platser åker hem med ett stort leende.

Ha en skön helg ni alla!

/Addiswa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!

Synd att jag inte kan komma denna gång till Dövas dag, är bortbjuden på 40 års kalas på lördagen och vi kommer att övernatta hos dem. Önskar er alla lycka till med arrangemanget!

KRAM

2009-09-11 @ 08:45:35
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Tack för dina fina ord i vår gästbok, vi SAKNAR dig också!!! ses i nov!! PUSS KRAM

2009-09-11 @ 09:09:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anne Z

Du gör ett väldigt bra jobb så det ska verkligen bli spännande till nästa helg!

Men försök andas emellan och sov lite mer på helgmornarna så du orkar ännu mera!



KRAM

2009-09-11 @ 14:24:59
Postat av: Anonym

Yes.... det ska gå bra kan jag lova Dig...



En trevlig jobbhelg!



// Erika

2009-09-11 @ 14:35:25
Postat av: Maria J

Allt kommer gå bra!! Ni vet att ni har jobbat jättebra! Och det kommer gå galant.! SÅ va inte oroliga om det skulle bli kaos, tänk positivt!!!

KRAAMMEN

2009-09-11 @ 14:44:33
Postat av: Åsa

Kram om dig gumman.. jag tror det blir KANON dövssdag och ni har gjort jätte bra.. vet jag tjatar för mkt men vill att ni ska bra försjävltroende.. Alla kan inte vara 100 % perfekt Men FLEST blir BRA LYCKAS.....



NI alla är trötta men ni är skit duktig!!! Vila er efteråt dövasdag..:KRAAAm

2009-09-11 @ 20:01:49
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0