Jag är ok

Jag är ok, men behöver tid på mig för att piggna till. Jag är fortfarande så trött efter helgens arrangemang.

Känner bara att jag är stolt över att jag klarat av att arrangera en så stort arrangemang som Dövas Dag.

Mycket man lärt sig som man ska ta med och packa ner i ryggsäcken för att spara på de lärdom och erfarenhet
man tar och utvecklar sig själv som person.

Nu är jag så trött och kraften är helt borta, men med tid kommer jag tillbaka och orkar blogga.

Ha det gott ni

Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

PUSS!! Bra jobbat nu får du mer tid med familjen igen skönt!

2009-09-23 @ 23:05:09
Postat av: Iréne T

Kramar om dig jättehårt! Ta den tid du behöver !!! Var rädd om dig!

2009-09-23 @ 23:09:54
Postat av: Åsa

Så klart di ska vara stolt över dej jag tycker ni jobb jätte bra... skriva när du är form å pigg igen vila dej flera dagar...KRAAAM

2009-09-24 @ 04:44:13
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Ja, de är så gulliga. Det var snällt av dem. :) Skönt över nu med Dövas dag, ni har gjort ett bra jobb.

kram

2009-09-24 @ 12:38:17
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du vet vad jag sa, ordet heter NEJ ;)

2009-09-24 @ 21:11:46
Postat av: cina

Ojjaa....är så imponerad att ni gjort allting så väldigt bra helg med allting som flöt bra...fantatiskt för er! Ja precis jag tycker du ska känna för att blogga efter du har krafter igen jag menar att du känner för bara att blogga.

Ses o hörs snart!! Kramkram

2009-09-24 @ 21:31:56
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Anne Z

Har skickat sms till dig sista dagen på dövasdag om att du har verkligen gjort ett jättebra jobb även de andra .. Hoppas du fick det!

Bra att du vilar å lyssnar på kroppen å samlar nya krafter till andra roliga saker:) Tänk fredag o helgen är snart här:)

Kramm!

2009-09-25 @ 11:46:57
Postat av: Anne Z

Har skickat sms till dig sista dagen på dövasdag om att du har verkligen gjort ett jättebra jobb även de andra .. Hoppas du fick det!

Bra att du vilar å lyssnar på kroppen å samlar nya krafter till andra roliga saker:) Tänk fredag o helgen är snart här:)

Kramm!

2009-09-25 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0