Tack fam Lindroth och vilken härlig dag!

Bestämde med familjen Lindroth att gå ut i skogen - ute i naturen som jag älskar att vara.

Jag njöt av att bara koppla av och låta pojkarna leka lite av sig med bästisen Albin. Vi grillade
och vädret var strålande och det blåste lite men det var helt okej. Satt och pratade med min kära
vän, pernilla och det var en härlig eftermiddag.

Bilder säger mer än tusen ord så här bjuder jag på bilder från dagen.


Här visar Johan hur man ka tända utan att ha tändsticka eller tändare. Gör på gammalvis och Colin var fascinerad av det. Bästisen Albin tittar på när hans pappa visar Colin



Härlig med brasa och att vara ute i naturen



Gott med korv o bröd och söta grabbar, Colin, Nick och Albin



Det var verkligen härligt att få vara ute och jag minns inte när jag slappnade av och bara var mig själv.
Så vill tacka familjen Lindroth för en trevlig och härlig dag ute i det gröna.

Ha en fortsatt trevlig helg ni alla!

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: pepo

tack själv för en fin eftermiddag. VI är nöjda. Vi måste göra det flera ggr. Kramar

2009-09-26 @ 16:43:49
Postat av: Linda

Det var verkligen en bra bok, blev förvånad. Jag vill ha alla hennes böcker hemma. Tack för tipset. Trevlig helg:)

2009-09-26 @ 19:56:18
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Mysig, vill fråga en sak men kan man maila dig ??

Kraam

2009-09-27 @ 22:08:39
URL: http://dagdrommare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0