Dagens ära går till



Min söta, fina och goa väninna, Ira Cokoris som fyller år idag den 12 April.

Jag valde den här bilden för bilden är min favorit bild på oss två tillsammans. Vi var på väg till anders.se första release party för 3 år sen tror jag.

Jag lärde känna Ira för lite över 10 år sen när både hon och jag pluggade på Västanviks Folkhögskola, hon på tsp lärarlinjen och jag på fritidsledarlinjen.

Jag minns inte riktigt när på den tiden vi bekantade oss, men minns bäst av allt vår trevliga resa till Teneriffa med våra vänner och det var då bandet knöts och vänskapen blev riktigt till och det är jag glad för.

Jag är glad att du finns i mitt liv och du betyder mycket för mig och även om vi så sällan ses så vet du att du är en underbar vän som jag ska skatta mig lycklig till.

Ha en riktigt fin dag och solen skiner så strålande över dig, miss Cokoris.

Kram din vän

Kommentarer
Postat av: Ira

OJDÅ!! hihi en inlägg till mig? ojoj... hihi jaa bilden gillar jag py, me like!! Dags ta nya bilder på oss va? det här är fin men gammal nu! KRAM

2010-04-12 @ 18:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0