Ett år - skillnad?

Som många av er vet så motionerar jag och äter som jag gör förutom mindre fett. Jag har provat allt möjligt, men det är som sagt inte så lätt med tonårsdöttrar som ofta ser om jag ändrar något som har med mat eller motion att göra. Det blir många om och men när jag försöker förklara att de är så pass unga och inte alls behöver tänka på sin kropp och vikt, men vad gör man åt tonårsdöttrar?.

Jag bestämde mig att jag äter som vanligt och nu när jag motionerar så pass mycket så har jag ändå märkt att jag blir piggare, gladade och orkar mycket mer. Nu har man börjar märka genom kläderna som jag tar på mig, vissa kläder har varit lite trångt att ha på sig, men nu är det inte så längre och jag blir bara så glad när man ser skillnad på det sättet.  

Hittade en bild på mig som togs för exakt ett år sen och sen bild på dagens glada jag. Jag vet inte om ni märker något, men bjuder på bilder på mig nu och det är kanske inte så stor skillnad, men jag märker skillnaden och dasgens outfit som jag hade på mig igår - den kunde jag knappast ha på mig för några månader sen och nu passar den perfekt på mig.

                           Dessa bilder togs förra året

I dag:                          


09:

10:

Det jag tänkt noga mig för är att jag  vill inte bli ett offer på varken chamridge dryck  - att man bara dricker i flera veckor, eller att följa alla points och att läsa alla råd som har med mat att göra. Utan jag gör det på min sätt med egen vilja och tanke och balans och jag har märkt att det funkar och man mår bra och känner sig riktigt GLAD.


Kommentarer
Postat av: Iréne Thalin

Fasen va snygg du är! Du har alltid varit det oavsett vikten. Brukar ju inte tänka på det utan på det som är DU



Men när jag ser bilderna ser jag mera att dina ögon är piggare ditt leende är avslappnat - ett sorts inre tillfredställelse och det säger allt.

Du är jättefin! !

2010-04-28 @ 10:01:35
URL: http://thalintankar.bloggplatsen.se
Postat av: Ullis

Du är jättefin!!!Kramis

2010-04-28 @ 10:04:45
Postat av: Ira

tummen upp Addie!

2010-04-28 @ 10:50:11
Postat av: Maria

Syns att du är mer piggare och stor ler :) Såå jätte fint du är :) SNYGGGG Stå på dig och följ din hjärta :) Kraamm

2010-04-28 @ 11:09:52
Postat av: Ingela

Fiiiiiiin! Puss

2010-04-28 @ 14:21:53
Postat av: Fia

ojoj vilken skillnad! :) ja, det räcker faktiskt med att äta rätt, motionera iställer för att ta olika kurer som påstås hjälpa, joo de kanske hjälper men inte i längden.. :) snygg du blev ;)

kramkram

2010-04-28 @ 14:40:23
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: johanna

du är så fin. Det va roligt att träffa dig idag, det va ju ett tag sen. Kram :)

2010-04-28 @ 20:25:20
URL: http://jjohannaagranath.blogg.se/
Postat av: karin

oj! vilken skillnad! bra kämpat!

2010-04-29 @ 08:49:34
Postat av: Jinna

Det syns på midje som är skillnaden och att se hur DU mår, syns det mest tydligt ut! Härligt!

2010-04-29 @ 10:09:33
URL: http://www.jinna.se
Postat av: pepo

oj vad fin du är. jag hänger snart med och träna med dig. Först 6 veckors läkning. Sen börjar jag försiktigt. ser fram emot det att få egentid med dig. saknar dig. kramarkramar

2010-04-30 @ 13:31:50
Postat av: cina

Tittade lite mer dina inlägg o såg det o måste kommentera. Ja verkligen skillnad men jag tycker du är Addie oavsett hur du är mindre eller mer, det viktiga för mig är att du gläjds med det och att du är nöjd och ser att du är piggare på bilderna. de andra såg du lite mer trött kanske påverkar det skillnaden eller är det kläderna som säger något och du var väldigt snygg i i rutigtunika. Får man fråga var du köpt?En inspiration tips kanske hi..dags att leta efter vårkläder humm.. Kramen!!

2010-04-30 @ 21:18:45
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0