funderar och funderar!

Sitter och funderar mycket och läser en tidning jag köpt för att se om jag passar eller inte.



Jag har på senaste tiden funderat om jag ska starta ett eget företag och om ni undrar vad jag funderar och vilken typ av företag så vill jag inte avslöja så mycket just nu. Men jag läser mycket om hur det är att starta ett eget företag och vad som krävs. Jag ser just nu ut som tjejen nedan


Bild: google

Fundering kring att starta ett eget är inte alls så lätt det krävs mycket jobb och jag är ju så pass aktiv så frågan är om jag har tid eller inte. Någon inom mig säger att jag SKA ta chans och testa i en liten skala och sen se om det fungerar.

jag är bara så rädd att jag ska misslyckas och det är nog det som står lite i vägen för mig, men ska det hindra mig att försöka?

Jag läser mycket och kollar information noga och sen kan man ju också prata med AF och se om man kan starta eget och ta reda på vad som krävs om man gör genom AF.

Jag har iallafall beställt en bok:


Bild: Google

Ska ta och läsa och sen bestämma mig om jag ska chansa. Jag har länge funderat på det och det är först nu som jag pratar med några vänner och min familj om det och det kanske är något inom mig som säger att jag är redo.

Det återstår att se

Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Ira

GOODLUCK man måste våga.. funkar det inte så har man försökt iallafall! kram jag tror på dig

2010-04-19 @ 10:19:12
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Maria

Ta chans och våga.. kul :) ställa massor frågor till AF och internet vad som helst möjligt.. Kramm på dej

2010-04-19 @ 10:32:27
Postat av: pepo

Du vet redan vad jag kommer att skriva? Heja, go!! Man ska ta chans. kom igen. heja

2010-04-19 @ 13:40:55
Postat av: Fia

Hej! tack så mkt, det är så kul och pyssla! :)

Kul och träffa dig idag, inte ofta man gör det. Jag skulle tro att du lyckas med företaget, som vi pratade om idag ;) Kram!

2010-04-19 @ 14:17:36
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: INGER OCH AKE

Du är en modig tjej och vi vill önska att du kommer till ett bra beslut och att du lyckas med ditt projekt.

fran dina föräldrar som just nu är i Estland

2010-04-19 @ 18:13:00
Postat av: Askungen

Ok, tänk dig istället - ta chansen och se vad som händer - se inte tiden som fientlig - allt är för att läsa - tänka är det för att lösa - viljan föregår allting - bara du tror på din dröm - så vet du vad du gör - tro på dig själv - bara om iden har sina starka eftertraktade och efterfrågade grunder och behov, då fixar du det.

2010-04-22 @ 16:44:53
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0