Helgen

Helgen var fin och vi gjorde inte så mycket förutom att pojkarna o jag stack till stan på lördagen och gick till biblioteket för att det var sagostund på teckenspråk. Rebeka, Jinna med Rhia var där med och det var kul att se barnen.  Därefter fick ungarna äta på mc donalds och det var evigheter sen de åt där och sen gick vi hem.

På kvällen var det pubafton - cowboy pubafton som blev stor succe och kul att så många kom trots att det var sm innebandy i Sthlm.

Söndagen gick åt att ta bussen till Willys med Tina och Colin för att storhandla och det gick bra och mycket mat blev det för vår kylskåp och skåp gapade tomt så det känns bra att man har mat hemma. Fortfarande impad är jag över att vi tar buss och storhandlar och klagar inte.

Till sist - bild på mig och mina älskade barn som betyder mycket för mig. Bilden togs i påsk då vi var på Naturens hus.
.

Bild: mormor Inger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0