På onsdag den 21 april...

Vet att jag ofta säger att tiden går för fort och det gör ju den så det är inte så konstigt att jag upprepar det vissa dagar och månader.

Men ja tiden går för FORT

På onsdag är det en speciell dag för lilleman min



Han ska nämligen få träffa sina blivande klasskamrater och de ska leka ute tillsammans och ha matsäck med sig.

Nick tycker det ska bli så spännande och han längtar och att det äntligen händer något för han har tjatat och undrat när han ska börja på OP skolan. De ska träffas några gånger i vår och även få besöka OP skolan tillsammans.

Förstår inte riktigt - han föddes den 25 juli 2004??? Vad hände? tände jag ett raket som flög som blixt eller??

dagar, sekunder, minuterna och timmar den bara går fortare och fortare - HUR STOPPAR JAG DET??

Trots allt så är jag glad för Nick och att han har något att se fram emot till höst.

Lilleman vill redan att sommaren ska vara över men det vill definitivt inte jag.

:0)


Kommentarer
Postat av: Maria

vad kul för honom, förstår att tiden går så jätte fort, snart sommar.. oj oj.. kramm på dej :)

2010-04-20 @ 06:55:01
Postat av: Tine

Oj, nu har du inga småttingar kvar längre ;o

KOmmer gå så bra för lilleman! :D Känner på mig det! Puzz

2010-04-20 @ 10:08:45
URL: http://cerine.bloggplatsen.se
Postat av: Iréne Thalin

Lycka till lilleman!!! Äntligen hamnar du in i skolgänget som alla syskonen! =))))

2010-04-20 @ 11:20:17
URL: http://thalintankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0