Tina ----) framtidens sminkös

Hur många 14 åringar har så mycket smink som tösen min?  

                                            



Jag hade iallafall inte så mycket smink i hennes ålder och jag sminkade mig knappast så mycket på den tiden.
Men Tina hon har allt och hon har blivit himla expert på att sminka sig och har även en egen liten sida som hon filmar och visar hur man sminkar på olika sätt och sidan är visst uppskattad av många tonåringar.

Jag säger ofta till henne att hon borde utbilda sig till sminkös och sminka framtida kändisar eller åtminstone till tjejer, kvinnor som vill bli sminkad i olika samanhang som bröllop eller så.

Hur många av er minns att hon sminkade och omförvandlade lillebror Nick till en flicka?

  
Jag minns att jag var så imponerad att hon kunde förändra lillebror till en söt liten tjej och hon har utvecklat sig mycket sen dess. En dag ska hon sminka mig och jag lovar att lägga ut bild på mig efteråt - före och efter.

Ha en fin eftermiddag

Kram sminkmamman

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Ojoj vilken ordning hon har på sina penslar dessutom! impad.... kram på er



Hoppas vi ses snart? saknar dig! KRAMEN

2010-04-10 @ 16:43:27
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: piggelin

Ja, hon får sminka dig då du ska ut kanske en kväll;-)

2010-04-10 @ 18:37:14
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0