Channie och Stina!



De är bästa kompisar och de gör en hel del tillsammans nu på sista tiden. Förra året fick hon och Stina åka till popganda i Stockholm för att lyssna på musik och  sova hos min väninna A. Nu i sommar har de varit i Emmaboda i hela 5 dagar för att lyssna på musik och sova i tält samt umgås med vänner. I dag åkte de till Göteborg för att vara där fram till söndag och imorgon ska de lyssna på out way west eller vad bandet nu heter.

Det märks nu hur stor tösen min börjar bli och är allt mer självständigare och har sin egen vilja och åsikter. Det är inte alltid så lätt att förhandla eller diskutera med henne, men så länge hon gör något bra och vet vad jag tycker så är det helt okej!.

Channie tycker att det suger att fylla 17 år den 31 aug för vad är det så speciellt med att fylla 17 frågar hon mig?!!! Hon e rolig och har lite humor, men enligt henne är 17  en siffa som är totalt onödigt, men det är väl för att  hon vill bli 18 år!! Nä nä stortösen min du får tålamodigt vänta ett år till!.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, det är härligt att det fungerar så bra på inskolningen. har aldrig sett Hugo sååå stolt och stor! :D Nu slipper de dagiset och dessa småbarn. hihi..

Vi får se hur det går med förskoleklassen nästa vecka. Ja, minns dessa babyträffarna, det var riktigt mysigt! :)



Vad stor Channie blivit! vill man fylla 18 så måste man först fylla 17.... :)

kram!

2010-08-12 @ 15:40:40
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej.. Det är jag Tobias som vi träffas i lördags hos Elin...

Ja det är Way Out West, det är flera olika band som spelar i helgar.... Samtidigt som det är kulturkalas här i Göteborg, det är så mycket folk som helst nu här...

2010-08-12 @ 16:21:54
URL: http://mortsgnesaibot.tumblr.com/
Postat av: maria

Kul ses dig igen igår kväll en stund.. tiden går fort, channie 17 år.. nästa år 18 år.. oj oj..samma med paulina... hänge inte med.. he he.. kramm o vi hörs :)

2010-08-15 @ 08:33:49
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0