Jag har..

Helt enkelt inte tid att blogga just nu. Just nu är det mycket som händer här hemma och man vill passa på nu innan man börjar jobba. Det har varit lugna dagar sen vi kom hem från sommarstugan och tiden går så fort.

Killarna mina har börjat på fritids och jag bestämde att låta dom få börja lite tidigare så att speciellt Yannick får vänja sig innan alla barn kommer till skolan. Han älskar fritids och säger det är mycket bättre än dagis och så slipper man se dagisungar med blöjor har han sagt - kul min lille grabb är !!.. Men skönt för mig att se att det fungerar så bra för honom.

På måndag är det fotbollsskola som gäller för både Colin och Yannick och jag hoppas innerligen att Yannick vågar spela fotboll precis som han gjorde förra året så det är bara att hålla tummarna. De kommer gå på fotbollsskola på förmiddagarna och sen fritids på eftermiddagarna så det blir en perfekt vecka för mig att tvinga dom i säng mellan halv åtta och åtta och blir van innan skolan börjar.

Tina åker på Koda läger i dag och det blir en spännande vecka med mycket teckenspråk, bus och skratt.

Jag är för ovanligheten skull mycket aktiv med att träffa kompisar, gå ut och ha kul och komma hem sent på kvällarna/nätter. Tror jag inte varit så här på flera år och ikväll ska jag på middag hos fina Elin tillsamans med två av hennes vänner och sen går vi ut en runda på stan och det blir ju sista chansen nu att ha riktigt trevligt innan det blir allvar med skola och jobb.

Just nu är det mulet ute och jag ska försöka fixa lite i mitt rum och lite annat här hemma innan man är redo för kvällen.

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0