Känner mig glad!


(bild: google)

Känner mig glad att det går bra men sakta för mig med min vikt och man börjar märka det allt mer genom mina kläder och att man nu får mer och mer kommentar om att det syns på mig. För några dagar sen hittade jag ett par fina byxor, men det fanns inte i min storlek så jag lämnade tillbaka den, men sen dess har byxorna fastnat hos mig och tänkt på den mycket att jag bestämde mig att ta mig samman och testa.

Gick dit två dagar senare och såg att byxorna var kvar och i den storlek som jag definitivt inte kan ha så jag gick till provhytten och testade och JA den passase rätt jätte bra på mig och jag sken som solen och log resten av dagen.

Nu hoppas jag att jag vågar köpa mindre storlek för tyvärr köper jag fortfarande det storlek jag hade innan och då blir de lite för stora för mig så jag måste arbeta på mitt självförtroende att våga köpa mindre storlek och testa om det passar.

När det gäller byxorna så hade jag storlek 44/46 i början och nu kan jag ha storlek 40 :0)

Jag kämpar på och jag är glad att jag har bra rutin, men saknar att gå lite oftare till friskis och svettis, men trots det så går jag mycket och när tid finns så power walkar jag.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0