....

Veckan har gått fort och jag har inte hunnit blogga så därför har det varit tyst här hos mig.

Det har gått bra och man har gjort det man gör varje dag med skola och jobb och olika ärenden.

Jag har varit på anställning intervju och i veckan får man veta om man får jobbet eller inte.

Det går så bra med Buster och vi är så glada som har en liten vild kille som är busig och  jag njuter
av långa promenader med honom.

I helg har jag inte fått koppla av för i går var det pubafton och jag jobbade och kom inte hem förän halv fyra
och tidig söndag morgon skuttade mina killar och Rhia in till mig och började hoppa och busa medan jag försökte
sova, men det gick inte så det var bara att stiga upp och fixa och sen åka iväg till Dövas förening för att fira Lucia.  Gud vad jag kämpade med mina ögon så när jag kom hem så somnade jag bums och sov i nästan två timmar och ändå är jag så trött så det blir nog att sovas tidigt.

Jag hoppas ni haft en fin helg!

Trevlig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0