......

Bild: från min mobilkamera


I år missade jag att önska er God Jul för jag orkade helt enkelt inte att blogga och har inte ens rört bloggsidan sen man äntligen fick ledig från jobbet. Kroppen tog nog stryk av all stress man haft under hösten så flera dagars vilande behövdes. Jag bara sov och sov och sov och idag tog jag mig samman och bestämde att nu måste jag orka och jag ska ju passa på att fixa en hel del nu när pojkarna är hos pappa sen jul och fram till nyår.  Nu på förmiddagen ska jag blogga lite vad som hänt och försöka uppdatera då och då.


Jag hoppas ni haft en fin jul för det hade jag med mina flickor och det bara vara vi tre tillsammans och med vår Buster. Konstig känsla, men måste erkänna att det var så skön, så lugn så fridfullt att bara vara och det förtjänade vi alla tre.


Första gången vi firade jul helt själva och något som jag gärna gör om igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0