Lördagens händelse!

Alla älskar att göra det man ska göra dagarna före jul. Vi hade en fin dag i går och jag bara älskade det. Barnen bakade och fixade och gjorde pepparkaks hus och det blev jätte fint. Jag gillar peparkakshuset som står fint i vardagsrummet, men för ungarna tyckte de att huset blev ful, men vem ska lyssna på dom när man känner stoltheten?

Bjuder på gårdagens bilder



                   





Klart och visst blev det fint? Nu står den fint i vardagsrummet och det är mysigt att se när ljusen tänds och det är mörkt med många tända ljus i rummets vrå.

Barnen fortsatte med att baka pepparkakor, lussebullar och knäck under tiden jag hjälpte Rebeka att fixa hennes hår. De klarade sig jätte bra utan mig.





                                       



Hoppas att ni hade en fin lördag....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0