Nu har familjen ökat...

I går åkte jag och tösen Tina för att hämta Buster som tidigare hette Boy. En dvägg pudel/mellan pudel och han är en helgo kille som behöver mycket omsorg och kärlek. Han bodde tidigare hos ett par som var rätt gamla och orkade inte så mycket med honom.

Måste säga att speciellt jag känner mig hel igen efter att ha skaffat en hund. Saknaden efter Donna fanns inom mig och jag kände mig inte riktigt hel. Nu ser jag framemot långa promenader, tidiga mornar och sena kvällar och oavsett vädrets makter så blir det långa promenader.

Vi alla i familjen är glada så välkommen till vårt hem, Buster!


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Vad söt han är, förstår nu vad du menade att du tänkte på Mio. ja utifrån bilden e de rätt lika varandra ja! skoj!!

2010-12-04 @ 20:15:31
Postat av: Fia

Grattis till en ny familjemedlem! Det är härligt med en hund i hemmet. Den ger mycket! Hoppas ni får mysiga stunder tillsammans trots vädret som vi fått nu. Det kan inte hindra oss. :)

Kram!

2010-12-04 @ 22:09:49
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: mio

ja matte berättade att du skaffat en hund jag blev lite sur först vill Ju ha dig för mig själv ingen konkurrens om tant Addie tack!!! men sen tänkte jag om, ok du kanske e en kul kille att leka med så vi röstar ja för en date snart!! nos puss Mio

2010-12-04 @ 22:29:58
Postat av: cina

Fin omtanke av er att ta hand om Buster när de paret inte orkar ta hand om mer.Så ni har fått tillökning nu hos er i familjen. :)

Har märkt nu i år har delvis jag känner skaffat husdjur av olika slag djur. Kul!Kram!!

2010-12-09 @ 12:28:55
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0