Se Cesar Millan den 12 maj på hovet!

Bild: Google

 

Cesar Millan Live i Hovet 12 maj i Stockholm.

Cesar Millan  har med sitt Emmy-belönade TV-program "Mannen som talar med hundar" fått en enorm publik, med fans över hela världen och utsålda turnéer. I den unika showen "Cesar Millan Live" får fans och hundälskare ta del av Cesars värld när han avslöjar hemligheterna bakom en lyckligare och sundare relation mellan människor och deras hundar.

Cesar delar med sig av sina kunskaper om hur vi kan lösa problem som kan uppstå i vardagssituationer med våra hundar. Cesar visar oss även hur man ser världen genom en hunds ögon och hur det kan hjälpa dig att förändra din hund. Självklart medverkar hundar i showen!

(utdrag från ticknet.se)

Vännen A har fixat 25 biljetter till showen och jag har självklart anmält mig. Hon har 8st biljetter kvar så om du är intresserad så ta ett gyllene tillfälle och anmäl dig med. Jag riktar i första hand till döva och hörselskadade personer eftersom vi har fått tolkar till showen och fått bra platser. Biljetten kostar 530kr.

Betalningen måste ske före den 3 januari så skynda dig att meddela till mig på: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Mio

Jaa Matte berättade idag att du kommer i morgon, jag tror inte jag förstått det förrän vi ses, idag har jag busat med en söt brud!! riktigt kul så jag har varit trött hela em och kväll nu hihi vi ses i morgonkväll!

2010-12-29 @ 21:49:55
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Tina & Miracle

Finns det plats kvar eller är det på tok för sent?? :(

2011-01-05 @ 21:20:28
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0