Tidig morgon!

Jag vaknar alltid först av alla och går upp kl 05, men ibland kan det hända att man stiger upp halv 6, men då blir man så stressad mot slutet när man ska iväg till fritids med killarna och sen jag hinna med min buss. Men sen
vi skaffat Buster så har jag gått upp och tagit det riktigt lugnt och tar en lång promenad och jag njuter och jag blir piggare och gladare efteråt. Gick en runda med Buster och tog lite bilder på oss två

 

                               

Sedan när man kom hem så var det att väcka pojkarna och se till att de inte behöver stressa. De sitter ofta och tittar på tv och kopplar av och sen fixar vi oss och går till fritids. Nu på morgonen var killarna på riktigt glad humör så glada bilder blev det



Kanske en liten sur min var det här, han upptäckte att han hade sina skor fel och surade över det! Fick snabbt hjälpa honom att byta och rätta till.



Colin - han har två olika vantar nu på morgonen. Blir galen när vantar försvinner och nu i morse hittade vi inte hans vantar så han var tvungen att ha två olika, men vad gör det när han ändå blir varm!!..



Älskar bilden och jag älskar er så mycket mina prinsar..


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

söta buster vad söt du är!!

2010-12-14 @ 13:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0