Danspass

DANS

Låt dig inspireras fullt ut av musik, steg och dansstilar.
Det kan vara disco, jazz, latino, funk, swing...
Rörelserna är enkla att hänga på och det är mycket känsla, attityd och karaktär.
Inga avancerade koreografier, bara härma, släppa loss och ha kul.
Det är lekfullt, svettigt, fritt och inga krav på exakthet. Gillar du att showa gillar du garanterat danspasset.

Vältränad eller inte, alla kan hänga på och göra danspasset till sitt eget.

Precis som på dansgolvet.

Citat: Friskis o Svettis


Snart drar Channie och jag till Friskis och Svettis och testar danspass i 55 min

Får se om jag får ont i kroppen efter det trots det så tycker jag det ska bli spännande att testa tillsammans med tösen min.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

kul att du börjar dans, få se om du tycker det är kul :P jag gymmar i Svettis och friskis också :p

2010-02-09 @ 19:08:11
URL: http://philadelphia.blogg.se/
Postat av: cina

Åh lycka till. det kan vara rolig att gympa med eget barn. hi.,..på samma nivå alltså.. Berätta hur det gick o dansen låter roligt för har bara provat step up eller vad det kallas. sen en annan vanlig gympa.

kram!

2010-02-09 @ 21:50:12
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram! Javisst det kan du få bara jag får ditt mailadress men det kan jag via fc? Ha det mys med dans!!! Helén

2010-02-11 @ 07:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0