Kära vädrets makter...

Nu ber jag och skriker och tecknar så hårt och tydligt jag kan

Nu räcker det med snö för vi har alldeles för mycket ute så lyssna på oss som har TRÖTTNAT.

Vädrets makter - hör och se här vad tycker du själv av vad du ser?





Tog kortet i morse och när jag kom tillbaka från årsmötet har det hunnit komma ännu mer snö!







Jag trotsade vädrets makter på väg till stan och det var helt sjukt - det blåste hela tiden och folk trotsade och gick ut ändå trots att man varnar och ber folk stanna inne.


Efter årsmötet med Dövas minigolfklubb och sen gick hem så var det helt galet för det blåste ännu mer och det gick knappast att gå hem.


Så kära vädrets makter - sluta nu och låt oss se till att våren kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0