Måndag den 1 febuari

Hemma idag extra med Colin och Athina som inte har mått så bra, men i dag  var de rätt pigga så skola blir det för båda.

Tack vare Athina så kunde jag

 gå till  för att anmäla mig som arbetslös på nästan heltid.  Jobbar ju lite på Tullängen och Virginska, men nu så fick jag förvarning att jag får jobba max 75 dagar och sen måste jag antigen leva på det lilla om jag vill fortsätta eller släppa det helt och vara arbetslös på heltid. Jag tycker det är helt sjuka regler men!!!..

Kom hem och ringde massa samtal via bildtelefon och gjorde det jag måste göra. Ringde till Alfakassan och kollade upp och även till min fack för lite frågor. Tror nog att min bildtelefon kommer till mer användning nu när man behöver ringa olika ärenden.

På eftermiddagen undervisade jag ind val i Amerikanskt Teckenspråk och wow vilka härliga elever jag hade. Det återstår att se om de fortsätter komma och visa motivation som de hade idag och jag tyckte det var jätte KUL.

när jag kom hem så gjorde jag dagens middag :  Lasagne till barnens lycka - de älskar lasagne och nu så har jag gjort med spenatplattor och rivna morötter så vi får se om de gillar det lika mycket. Tror inte de kommer märka något.. Lasagnen är just i ugnen nu och är snart klar.

I morgon ska jag göra lite ärenden med att ringa och gå till FK sen hemma och börja städa lite grejjer som behövs lägga undan.

Jag har bokat bort för loppis i mars för det är mycket man vill bli av med.

Snart börjar Biggest Losers och senare Outsiders så det blir en lugn kväll.

Ha det gott ni alla

Kommentarer
Postat av: L J

jag och en kompis har funderat på att stå på loppis. var tänkte ni stå nånstans? vilket helg om man får fråga? kram LJ

2010-02-01 @ 18:47:44
Postat av: Ira & Mio

Gottgott med Lasagne ska göra det i morgon så jag skrattade när jag såg det här inlägget, att ni ätit lasagne idag! mums... idag blev det korv stroganoff.. i morgon lasagne.. lite svensk husmankost de senaste dagarna tydligen..ovanligt!

2010-02-01 @ 21:42:54
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0