Snabbvisit till Stockholm



Befinner mig i Stockholm nu och hälsar på en vän. Dert blev helt plötsligt i sista minuten, så sorry vänner som bor i Sthlm vi får ta och ses en annan gång. Vännen tjatade så och bjöd mig på resa tur och retur och tycker jag behöver komma ifrån lite  och passa på nu när pojkarna mina är hos pappa.

Så här är jag och Stockholm har lika mycket snö som Örebro. Tog bussen eftersom jag inte litar på sj efter allt man läst i tidningarna och jag åkte med inga problem och bussen kom i tid till Stockholm.  Stannar bara en natt och imorgon är jag hemma igen.

Tack ni som kommenterar om Tommy Z och jag håller med er att han borde sitta inne på livstid. Vi i Sverige är faktiskt lite för snälla när det gäller fångar och det finns stunder då jag vill att Svenska fängelske ska vara som det Amerikanska systemet, dock inte dödstraff, men att man är inne på livstid utan att ha möjlighet att komma ut.

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Kul du e i Sthlm! :) är inte besviken alls att du ej hör av dig o att du e i Sthlm utan att träffa mig.. förstår det!!



Härligt komma ifrån lite oxå!! Hoppas ögat är bättre o att Channies rum blev superb!!?? kraaammm vi saknar dig jag o Mio alltså!

2010-02-24 @ 21:43:30
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Håller med Ira, man kan inte träffa alla, så jag hoppas du får helt underbart och skönt och mysigt idag!! Solen skiner idag! =))))))))



Kramm!

2010-02-25 @ 14:56:06
Postat av: Sofia

Hej Addiswa!



Jag jobbar för tv-programmet Doktor Åsa som sänds på Sveriges Television. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående ditt cochleaimplantat. Det vore toppen om du mailade mig så kan jag berätta mer. :-)



/Sofia

2010-02-25 @ 15:57:16
Postat av: Addie

Till sofia:

Hoppas du ser detta för du skrev inte email eller så, så har ingen aning hur jag ska kontakta dig. Du kan maila till mig på: [email protected]



mvh

Addiswa

2010-02-25 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0