Vänstra ögat blöder!

Häromdagen gjorde jag mig illa med vänstra ögat. Slog mig på stolens hörn och det var länge suddigt och såg dubbelt i flera timmar.

I går tänkte jag avvakta, men efter att vänner och flickorna mina sagt att ögat verkligen är rött och att det kan vara inre blödningar så har jag fixat tid hos vårdcentralen. Jag hoppas att jag hinner till Virginska efteråt eftersom jag ska ha drama lektion med mina elever.

Inga fina bilder men så här sårigt är ögat






Jag hoppa att det försvinner snart för det gör lite ont och ögat är känslogt mot starkt ljus nu  när det är så mycket vitt ute.

Får se vad läkaren säger.

Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Anne

ojoj.. tycker absolut du söker upp hos läkaren.. Man behöver ju sina ögon;) Kramm!

2010-02-19 @ 11:41:36
Postat av: Ira

Ajajaja,, avvakta inte när det gäller ögat!!!



Hoppas du varit där nu! kram trevlig helg o sköt om dig

2010-02-19 @ 12:57:45
Postat av: Michael

Usch typ halloweenöga ...prova solglasögon eller piratlappet när det är så mkt vit ute..;)kramisar

2010-02-19 @ 13:57:36
Postat av: Iréne Thalin

Berätta, hur har det gått? Brrrrr, lite vampyr ögon--- trendigt men ack... usch din stackare... =S

2010-02-19 @ 14:41:55
Postat av: Tine

Mäh guuu! Ögonen är prio ett! Aldrig avvakta när det gäller ögonen... Berätta hur det gick! Kram!

2010-02-19 @ 15:31:12
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: pepo

man ska alltid söka doktor när det gäller ögonen. Ajaj det måste göra ont. Hur gickd et? kramar

2010-02-19 @ 17:25:53
Postat av: maria

vad bra att du tar kontakta med läkare, bättre att få svar vad är det... hur gick ? kramm på dej

2010-02-19 @ 18:07:39
Postat av: Fia

ojoj, stackaras dej. hoppas det går över snart och inte är allvarligt. ögonen är känsliga.. :( men skönt med helg nu så att du kan vila ögonen. kram!

2010-02-19 @ 19:53:35
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ajaj det där ser inte bra ut. Vad sa doktorn?????



Puss!

2010-02-19 @ 20:19:02
Postat av: Ira & Mio

kollar igen för att se om du uppd om ögat men icke...som alla andra här undrar jag hur det gått idag o vad läkaren sade?? trevlig helg o massvisx med kramar

2010-02-19 @ 22:06:14
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack, det är en stor ära att få bli fadder. :) Det är mitt första fadderbarn. :)



kram!

2010-02-20 @ 08:36:01
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: cina

Aj aj jag säger precis som alla som kommenterat dig men ojdåå. Martin berättade för mig han hade träffat dig på jobbet och du gjorde dig illa i ögat, jag tänkte vad och skulle in igår för att se om du berättat ngt men hann inte för jag hade fullt upp igår kväll men nu på morgonen har jag tid och såg! himmel...stackars dig..Det svider hos mig när ajg ser din ögat..Kramen!!

2010-02-20 @ 10:33:06
URL: http://mmmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0