Det härjar nog verkligen..

MAGSJUKA överallt nu..

Nick fick sin magsjuka i torsdags och nu på morgonen fick jag sms från pojkarnas pappa:

Colin spydde inatt hela sängen full
Sen hela natten i en hink



Så hemma blir jag med min Colin och jag hoppas han frisknar till snart. Nu håller jag bara tummarna att ingen av oss blir sjuka efter det - knack knack knack på bordet!!

Nu är pojkarna på väg hem från Motala och jag hoppas att Colin klarar resan bra hem.

Fin väder ute och jag som tänkte gå till Conventum för att se kattutställning och hejja på min väninna Frida som ställer ut sin Marco Fluffy!!

Kommentarer
Postat av: maria

Krya på pojkarna.. kramm :)

2010-01-31 @ 15:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0